منتديات الشباب والبنات
اهلا بك فى منتدانا نتمنى لو كنت عضو معنا ان تسجل دخولك ولو كنت زائر نتمنى ان تنضم لعائلتنا

نكت مضحكة 2011

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

نكت مضحكة 2011

مُساهمة  Admin في السبت يونيو 25, 2011 3:10 am

اتنين صحاب واحد حرامي والتاني ندل اتفقوا إن الحرامي يعلم الندل السرقه والندل يعلم الحرامي النداله ، فبدأ الحرامي وخد الندل وركبو الاتوبيس وراح سرق محفظة من واحد قدام الندل وقله علمني بقى النداله قله ماشي راح الندل قال للراجل أهو اللي سرق محفظتك .
--------------------------------------------------------------------------------

مرة وحدة وحشة اوى دخلة الحمام فبتقول اعوذ بيك من الخبث والخبائث راح الشيطان قالها من غير ما تقولى انا كده كده طالع
سأل المدرس الطالب: الثعلب يلد ام يبيض؟ قال الطالب: الثعلب مكار توقع منه اي شي!!

-------------------------------------------------------------------------------------

سواق لوري محمل فراخ ومعاه بغبغان . شاف بنت حلوة بتشاورله يوصلها ، ركبت معاه وحاول يبوسها فرفضت فقالها أبوسك يا تنزلي فنزلت.. لما وصل السواق مشواره لقي فرخة واحدة هي اللي فاضلة والبغبغان بيقولها أبوسك يا تنزلي ..
--------------------------------------------------------------------------------------
مرة واحده ماشيه فى الشارع وواحد وراها عمال يعاكسها:ياسلام على المشيه البلدى ..ياسلام على الجسم البلدى ..ياسلام….ولما دورت وشها تزعقله لقاها سوداء قالها:ياسلام على الفحم البلدى

Admin
Admin

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://girlsandboys.banouta.net

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة