منتديات الشباب والبنات
اهلا بك فى منتدانا نتمنى لو كنت عضو معنا ان تسجل دخولك ولو كنت زائر نتمنى ان تنضم لعائلتنا

نكت جامدة اخر حاجة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

نكت جامدة اخر حاجة

مُساهمة  Admin في الجمعة يونيو 24, 2011 3:54 pm

بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة

ج) الصفراء د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
-----------------------------------------------------------------------------------------

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت
متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده

-----------------------------------------------------------------------------------

واحد راح الامتحان و هو مش مذاكر كتب فى الورقة انا مذاكرتش علشان ماما كانت تعبانة
راح يجيب النتيجة لقى مكتوب فيه ساقط والف سلامه على الحجة
-----------------------------------------------------------------------------------
واحد شاف واحدة حلوة اوووى ... مفيهاش غلطة
قالها على فكرة انتى ربنا اداكى كل حاجة ما عدا حاجة واحدة
قالتلة اية ؟؟
قالها : رقم موبايلى


Admin
Admin

عدد المساهمات : 31
تاريخ التسجيل : 23/06/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://girlsandboys.banouta.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نكت جامدة اخر حاجة

مُساهمة  ضياء خالد في الأحد يوليو 10, 2011 1:25 pm

ههههههههههههه
والله مررررررة تضحك اصلي عليك

ضياء خالد

عدد المساهمات : 5
تاريخ التسجيل : 10/07/2011
العمر : 27
الموقع : السعودية_مكة المكرمة

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى